piątek, 27 grudnia 2013

Sylwestrowy Excalibur

Święta, święta i w końcu po świętach. Nie wiem jak Wy, ale osobiście byłam zmęczona przedświąteczną gorączką zakupów, przygotowań i ogólnym zamętem. Już po wszystkim, więc drogie Panie najwyższa pora zacząć myśleć o Sylwestrze! W tym roku bawię się w Zakopanem z grupką znajomych. Mam nadzieję, że halny nie zdmuchnął naszego ośrodka.

Sylwester zawsze kojarzył mi się z błyskotkami, a ja jestem zdecydowaną fanką srebra- lakiery, brokaty, biżuteria, dodatki, nawet dorwałam kosmiczne spodnie! Dlatego mój manicure też jest w tym kolorze z małym akcentem mocnego różu. Oto moja propozycja:




Srebro ze złotymi dodatkami to A England Excalibur (new edition), natomiast róż to po prostu sypki brokat posypany na lakier w podobnym kolorze. Użyłam chyba jakiegoś Sensique.




 
Szczęśliwego Nowego Roku- oby był jeszcze lepszy od obecnego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz