poniedziałek, 2 grudnia 2013

Przygoda z A England

Dawno, dawno temu... Za górami, za lasami... No dobra, dobra- nie tak znowu dawno i w żadnym lesie, a w Internecie odkryłam piękne lakiery A England. Przeglądając bloga mojej idolki, natknęłam się na prezentację She Walks in Beauty z kolekcji Heavenly Quotes. Nie zastanawiając się długo (właściwie wcale) weszłam na stronę producenta i kupiłam. Cóż, koszt był dość wysoki, ale miłość jest w końcu ślepa, prawda?





She Walks in Beauty okazał się pięknym, biżuteryjnym lakierem. Kreatorka połączyła w nim drobny zielonkawo złoty brokat z większym w kolorze pudrowego różu. Jedna warstwa daje efekt brokatowego top coatu, natomiast dwie są w stanie równomiernie pokryć całą płytkę paznokcia. Rewelacja!


Niestety wspomniana marka w Polsce była absolutnie niedostępna. Nigdzie. Naszła mnie wtedy taka myśl: dlaczego by tego nie zmienić? Skoro ja pokochałam te lakiery, inni też mogą! Usiadłam wysłałam mail. I dzisiaj drodzy Czytelnicy, a w szczególności Lakieromaniaczki, mam dla Was świetną wiadomość! Otóż udało się! Od mniej więcej miesiąca można bez problemu kupić produkty A England w sklepie funkcjonującym na Allegro pod nazwą Fridays Store! 

Jakby ktoś z Was miał wątpliwości: dzisiaj otrzymałam wiadomość od Adiny Bodana, że na stronie pojawił się wpis informujący, iż Fridays Store został oficjalnym dystrybutorem A England w Polsce! Co można zobaczyć na własne oczy pod adresem: www.a-england.co.uk/ w zakładce "Where to buy".

Dla niezorientowanych: 
Marka A England została stworzona przez Adinę Bodana. Urodzona w Milanie, pracowała jako projektant mody oraz kostiumów dla baletu i opery, pomagała też Gianniemu Versace (!). W '89 przeniosła się do Londynu, zostawiając za sobą wspaniałą karierę w imię nieznanego, aby zaspokoić tajemnicze i nieugięte wezwanie od Anglii- wybranego domu. Niedawno założyła firmę dekoratorską kierowaną potrzebą odkrycia całkiem innego sektora estetyki. Dla Adiny malowanie paznokci, zarówno w czasie gorzkich jak i słodkich okresów swojego życia, było niezmiennym elementem przyjemności i możliwości- czasem do rozpoczęcia rozmowy, wymiany opinii, uśmiechu, historii. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz