sobota, 22 lutego 2014

A England: Princess Tears

Jak nazwać ten lakier w dwóch słowach ? Moja pierwsza myśl: lawendowa ślicznotka.

Przyznam szczerze, że nie byłam przekonana do tego koloru, ale (!) skoro postanowiłam pokazać Wam wszystkie odcienie z kolekcji The Legend, po prostu nie miałam wyjścia. I całe szczęście !

Kolor totalnie mnie zaskoczył... Wykończenie holo w słońcu mieni się co najmniej trzema barwami, których nie widać na pierwszy rzut oka. Na niektórych zdjęciach udało mi się nawet uchwycić ten efekt przechodzenia kolorów.

Pozornie bardzo dziewczęcy, z przytupem w odpowiednim świetle. Zebrał sporo komplementów!


Jeśli chodzi o techniczną część- identycznie jak testowani poprzednicy. Nie mam do niego żadnych "ale". Był miłym zaskoczeniem.

Jest do kupienia w sklepie Fridays Store u oficjalnego dystrybutora marki A England. Nie dajcie się prosić ! :)


 



Prawda, że piękny ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz